ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN - NOUZOVÝ STAV (COVID-19)
Vážení občané města a odběratelé,
informuji Vás touto cestou, že v souvislosti s vyhlášení nouzového stavu a na základě nařízení vlády ČR z 15.3.2020 jsme se rozhodli upravit úřední hodiny našeho Střediska BaMH V. Šenova a to:
PO – od 7:00 hodin do 10:00 hodin
ST – od 12:30 hodin do 15:30 hodin
Zároveň připomínám občanům města a odběratelům, že nájemné a zálohy, je možné platit převodem na náš účet, tedy není nutné docházet na naše Středisko a platit v hotovosti na pokladně. Prosím upřednostňujte tento způsob placení.
Pro jakékoliv dotazy, potřeby jsme tu pro Vás i na následujících telefonních linkách:
723 933 867 ředitel - Bc. Tomáš Gottwald
412 391 101 účetní - Lubica Mouleová
412 391 128 nájemné, smlouvy - Šárka Tovarová
S úctou Bc. Tomáš Gottwald